Nicole.K

Torsdag 10

Publicerad 2015-12-10 02:21:17 i Allmänt,

Jag satt inne på sängen med min morgonmysli och hade lite kallt i jeans och tröja, tills jag förstod att det är sommar ute och jag lika gärna kan sitta ute i solen i shorts. Så nu gör jag det. Lyssnar på julmusik och kollar in trädgården med alla stora tomatplantor. Snart får vi äta 'riktig' tomat igen. Och sallad, basilika, granatäppel osv. Men ingen mer ruccola vilket är lite dåligt..
Vi har haft en bra vecka efter ett bra veckoslut, vi hade många bra middagar men gjorde inte så mycket annat än gick på design market. Som var bäst, som vanligt. Från ikväll händer det lite mera här, för det är sommar och snart är det jul och idag kommer Stella hit. Det betyder att vi har orsak att göra lite extra, kommer bli roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nicole K

Nicole. Bor i Melbourne för tillfället och njuter av sol, hav och ledighet. Hemma är i Finland och i Australien, helst under de varma månaderna under året. Trivs när jag har kameran i handen och är omringad av människor jag tycker om.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela