Nicole.K

Hemma.

Publicerad 2016-01-09 11:12:56 i Allmänt,

Lite mycket natur och havsbilder här nu. Men när en bor vid havet och det är varmt ute.. Igår körde vi en timme bort för att hänga med en två åring som pratade hela tiden, så roligt. Jag brände mig fast jag hade 50+ så efter middagen igår har jag bara varit hemma hela dagen idag.
Det är så konstigt att vi snart ska flytta, Melbourne känns mer och mer som ett hem för varje dag som går. Som när en bara går till bilen en kväll för att hämta nånting, eller när en sitter ute och läser. Kommer bli så svårt att åka, men ändå roligt att göra något nytt och spännande. Värst är att alltid lämna människor oberoende vart en åker eller var en bor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nicole K

Nicole. Bor i Melbourne för tillfället och njuter av sol, hav och ledighet. Hemma är i Finland och i Australien, helst under de varma månaderna under året. Trivs när jag har kameran i handen och är omringad av människor jag tycker om.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela