Nicole.K

first day of 16

Publicerad 2016-01-09 10:58:40 i Allmänt,

Första dagen på nya året vaknade vi i vårt tält utanför Byron Bay. Körde in till city och upp till Byron lighthouse. Vi gick en liten hajk nerför berget till ett så magiskt ställe, jag tror vi alla önskade att vi hade haft våra simkläder med oss. Det hade vi inte för det mesta var ännu vått efter att vi var i vågorna dagen innan (och jag tappade mina solisar i havet..) men killarna simmade ändå senare. Vi köpte falafel och sen åkte vi alla tillbaka till vår camp för kvällen. Bra start på året!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nicole K

Nicole. Bor i Melbourne för tillfället och njuter av sol, hav och ledighet. Hemma är i Finland och i Australien, helst under de varma månaderna under året. Trivs när jag har kameran i handen och är omringad av människor jag tycker om.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela