Nicole.K

streets

Publicerad 2015-11-27 02:23:16 i Allmänt,

Igår hade vi en bra bra dag. Fast först var jag bara hemma och sen jobbade jag men efter det så. Vi blev upplockade efter att jag kommit hem och körde in till city utan att veta vad vi gjorde där. Tydligen var det några som spelade utomhus mitt i city och vi kom i tid för att höra lite gitarr och dras med i veckosluts-känslan. Sen gick vi omkring, i jakt på nånstans att äta men också bara för att.
Den här staden alltså, den är så stor. Jag känner till ca tre olika delar och det finns så många fler. Igår hängde vi runt 'centrum'; många graffiti gränder, många bra matställen och så mycket olika människor. Måste ta bilder på graffitin i Hosier Lane, den stora bilden med barnet alltså..! Vi åt middag på en liten pub med uteservering sen och kom hem sent.
Idag har jag varit uppe sen halv åtta, mest bara köpt mat och suttit framför datorn. Just nu lyssnar jag på Van Hoorn - Cocaine och äter ett äppel/päron. Ska jobba om två timmar och ikväll är det veckoslut men vi ska bara äta gott och se på film för i morgon ska vi på äventyr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nicole K

Nicole. Bor i Melbourne för tillfället och njuter av sol, hav och ledighet. Hemma är i Finland och i Australien, helst under de varma månaderna under året. Trivs när jag har kameran i handen och är omringad av människor jag tycker om.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela