Nicole.K

day off

Publicerad 2015-11-03 11:43:07 i Allmänt,

Den här tisdagen var lite speciell med Melbourne cup - alla har ledigt och grillar/lunchar med familj och vänner med TVn på för att se det största häst racet på hela året - så vi hade en fin dag. Slog vad om efterrätt (jag vann inte, bu) och körde omkring i city. Vi hade lilla Marley med oss, gick omkring i en stor park och avslutade dagen med min första kebab någonsin. Fick också en liten påminnelse om hur mycket jag ännu inte har sett i den här staden - ännu mindre det här landet - och att jag ska hem om några månader. Tråkigt.
Ett filmtips från igår: Burnt. Så sjukt bra och intensiv film. Se den på bio eller en stor skärm om ni kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nicole K

Nicole. Bor i Melbourne för tillfället och njuter av sol, hav och ledighet. Hemma är i Finland och i Australien, helst under de varma månaderna under året. Trivs när jag har kameran i handen och är omringad av människor jag tycker om.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela